Aici veți găsi răspunsuri la întrebările frecvente
La câteva minute după ce vă înregistrați, vă vom trimite un e-mail de confirmare care va conține toate informațiile importante. De asemenea, vă vom trimite un memento cu o săptămână înainte de alergare. Dacă nu ați primit și e-mail, vă rugăm să ne contactați la info@maratonvirtual.ro
Da, sunt. Alergătorii aleargă pe distanța stabilită. Și cei mai mulți dintre ei împărtășesc imagini cu comunitatea noastră Faceboook.
Da. Imediat după înregistrare, veți primi o invitație la Grupul nostru privat de Facebook. Acolo veți avea șansa de a împărtăși experiențe cu oameni din întreaga lume.
Singurul lucru setat este ziua evenimentului. Vă alegeți propria oră de început și luăm în considerare ora și data fusului orar în care vă aflați.
Vă stabiliți ruta respectând distanța pe care ați aplicat-o.
Dacă nu mai puteți participa la cursa pe care ați rezervat-o, aveți două opțiuni:
- Dacă anulați în termen de 14 zile de la rezervare, veți primi o rambursare integrală.
- Dacă doriți să anulați după 14 zile de rezervare, din păcate acest lucru nu este posibil. Cu toate acestea, vă vom oferi șansa de a reprograma un alt eveniment de alergare fără taxe suplimentare.
Contactați-ne și vom găsi o soluție: info@maratonvirtual.ro
Simplu: în zilele evenimentului în care vă înscrieți, veți primi acces la portalul nostru și acolo veți încărca o captură de ecran a aplicației / ceasului dvs. care rulează. După aceea, veți obține medalia.
PS: avem încredere în tine și ne place să credem că alergătorii sunt corecți. Apreciem o cursă terminată și nu luăm în considerare timpul.
Nu. Veți primi o medalie dacă veți termina competiția. Dacă vom oferi medalii tuturor, nu va fi corect pentru alergători.
După ce vă terminați cursa și ne trimiteți o captură de ecran cu performanța dvs., vom începe procesul de a vă trimite medalia. Certificatul va fi disponibil online în același timp. Acest lucru se poate întâmpla imediat sau poate dura câteva zile mai mult.
Pentru toate țările. Livrăm la nivel mondial datorită partenerilor noștri de transport maritim.
La fel ca dvs., suntem alergători pasionați cărora le place sentimentul de a fi conectați cu oameni care împărtășesc aceeași pasiune. Am investit pasiune, timp și bani în acest proiect și sărbătorim libertatea de a alerga alături de oameni din întreaga lume. Vă mulțumim că ne susțineți și vă dorim curse uimitoare!
Termeni și Condiții
TERMENI SI CONDITII GENERALE
Cuprins
Scopul aplicatiei
Încheierea contractului
Dreptul de a anula
Prețuri și condiții de plată
Condiții de livrare și livrare
Rezervarea drepturilor de proprietate
Garanție
Condiții speciale pentru prelucrarea mărfurilor conform specificațiilor clientului
Răscumpărarea cupoanelor de campanie
Răscumpărarea tichetelor cadou
Lege aplicabilă
Rezolvare alternativa a disputei
1) Domeniul de aplicare
1.1 Acești Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare „TCG”) ale companiei
SC VIA BEST EVENTS SRL
ROONRC. J24/1646/2018
RO 40042560
Banca Transilvania. IBAN-ul contului curent in LEI RO85BTRLRONCRT0472744602
Sediu:
STR. GHEORGHE DOJA, NR.9, ORS. TARGU LAPUS, JUD. MARAMURES
Administrator: Muresan Claudiu Iulian
Tel.0744762313
E-mail: info@maratonvirtual.ro
(denumit în continuare „Vânzător”)
se va aplica tuturor contractelor încheiate între un consumator sau un comerciant (denumit în continuare „Client”) și Vânzător referitoare la toate bunurile și / sau serviciile prezentate în magazinul online al Vânzătorului. Includerea condițiilor proprii ale Clientului este obiectată prin prezenta, cu excepția cazului în care au fost stipulate alte condiții.
1.2 În ceea ce privește achiziționarea de vouchere, aceste TCG se vor aplica în mod corespunzător, cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel.
1.3 Pentru contractele de livrare a tichetelor, aceste TCG se aplică în mod corespunzător, cu excepția cazului în care se convine în mod expres altfel.
1.4 Aceste TCG se aplică în mod corespunzător pentru contractele privind livrarea biletelor, cu excepția cazului în care se convine în mod expres altfel. Aceste TCG se referă doar la vânzarea de bilete pentru anumite evenimente specificate în descrierea articolului Vânzătorului. Ele nu se aplică pentru desfășurarea acelor evenimente. În ceea ce privește desfășurarea evenimentelor, prevederile legale dintre Client și organizator, precum și, eventual, condițiile organizatorului care se abat de la acesta, se vor aplica exclusiv. În cazul în care Vânzătorul nu este organizatorul în același timp, el nu este responsabil pentru desfășurarea corectă a evenimentului, pentru care respectivul organizator poartă responsabilitatea exclusivă.
1.5 Un consumator conform prezentelor CGC este orice persoană fizică care încheie o tranzacție juridică într-un scop atribuit nici unei activități profesionale în principal comerciale, nici independente. Un comerciant în conformitate cu prezentele CGG este orice persoană fizică sau juridică sau parteneriat cu capacitate juridică care acționează în desfășurarea unei activități profesionale comerciale sau independente atunci când încheie o tranzacție juridică.
2) Încheierea contractului
2.1 Descrierile produselor din magazinul online al Vânzătorului nu constituie oferte obligatorii din partea Vânzătorului, ci servesc doar scopului de a trimite o ofertă obligatorie de către Client.
2.2 Clientul poate trimite oferta prin intermediul formularului de comandă online integrat în magazinul online al Vânzătorului. Procedând astfel, după ce a plasat bunurile și / sau serviciile selectate în coșul virtual și a trecut prin procesul de comandă și făcând clic pe butonul de finalizare a procesului de comandă, Clientul depune o ofertă de contract obligatorie din punct de vedere juridic cu privire la bunuri și / sau serviciile conținute în coșul de cumpărături. Clientul poate, de asemenea, să prezinte oferta sa Vânzătorului prin e-mail.
2.3 Vânzătorul poate accepta oferta Clientului în termen de cinci zile,
prin transferul unei confirmări scrise a comenzii sau a unei confirmări a comenzii în formă scrisă (fax sau e-mail); în măsura în care primirea confirmării comenzii de către Client este decisivă sau
prin livrarea bunurilor comandate către Client; în măsura în care primirea bunurilor de către Client este decisivă sau solicitând Clientului să plătească după ce și-a plasat comanda.
Cu condiția să se aplice mai multe dintre alternativele menționate anterior, contractul va fi încheiat în momentul în care apare una dintre alternativele menționate anterior. În cazul în care Vânzătorul nu acceptă oferta Clientului în perioada menționată anterior, aceasta va fi considerată ca respingând oferta cu efectul că Clientul nu mai este obligat de declarația sa de intenție.
2.4 Dacă este selectată o metodă de plată oferită de Netopia Payments, plata va fi procesată de furnizorul de servicii de plată NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L., înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/12763/2020, cod unic de înregistrare RO43131360, cu sediul în Bd. Dimitrie Pompeiu 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Clădirea 24, etaj 4, Sector 2, București, 020335. (denumit în continuare „Netopia Payments”), sub rezerva Condițiilor de utilizare Netopia Payments, disponibile la https://netopia-payments.com/termeni-si-conditii-platitori/ sau, dacă Clientul nu are un cont Netopia Payments, sub rezerva Condițiilor de plată fără un cont Netopia Payments, disponibil la https://netopia-payments.com/termeni-si-conditii-platitori. Dacă Clientul plătește prin intermediul unei metode de plată oferite de Netopia Payments care poate fi selectată în procesul de comandă online, Vânzătorul declară prin prezenta că acceptă oferta Clientului în momentul în care Clientul face clic pe butonul care încheie procesul de comandă.
2.5 La trimiterea unei oferte prin formularul de comandă online al Vânzătorului, textul contractului este stocat de Vânzător după încheierea contractului și transmis Clientului sub formă de text (de exemplu, e-mail, fax sau scrisoare) după ce comanda a fost finalizată. a fost trimis. Vânzătorul nu va face textul contractului accesibil dincolo de aceasta. În cazul în care Clientul a creat un cont de utilizator în magazinul online al Vânzătorului înainte de a trimite comanda, datele comenzii vor fi stocate pe site-ul Vânzătorului și pot fi accesate gratuit de Client prin contul său de utilizator protejat prin parolă, specificând datele de conectare corespunzătoare.
2.6 Înainte de a trimite o comandă obligatorie prin intermediul formularului de comandă online al Vânzătorului, Clientul poate recunoaște erorile de intrare citind cu atenție informațiile afișate pe ecran. Funcția de mărire a browserului pentru a mări afișajul pe ecran poate fi o metodă eficientă pentru a recunoaște mai bine erorile de intrare.
Clientul poate corecta toate datele introduse prin funcția obișnuită de tastatură și mouse în timpul procesului de comandă electronică, până când face clic pe butonul care finalizează procesul de comandă.
2.7 Limba romana este disponibilă exclusiv pentru încheierea contractului.
2.8 Procesarea și contactarea comenzilor are loc de obicei prin e-mail și procesarea automată a comenzilor. Este responsabilitatea Clientului să se asigure că adresa de e-mail pe care o furnizează pentru procesarea comenzii este corectă, astfel încât e-mailurile trimise de Vânzător să poată fi primite la această adresă. În special, este responsabilitatea Clientului, dacă se utilizează filtre SPAM, să se asigure că toate e-mailurile trimise de Vânzător sau de terțe părți comandate de Vânzător cu procesarea comenzii pot fi livrate.
3) Dreptul de a anula
3.1 Consumatorii au dreptul de a anula.
3.2 Informații detaliate despre dreptul de anulare sunt furnizate în instrucțiunile Vânzătorului privind anularea.
3.3 Dreptul de anulare nu se aplică consumatorilor care nu sunt cetățeni ai unui stat membru al Uniunii Europene în momentul încheierii contractului și ale căror domiciliu exclusiv și adresa de livrare erau situate în afara Uniunii Europene în momentul încheierii contractului. contracta.
3.4 În conformitate cu secțiunea 312 g alin. 2 nr. 9 Cod civil german nu există dreptul de anulare, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel, în ceea ce privește contractele de servicii în legătură cu activitățile de agrement, în cazul în care aceste contracte prevăd un termen sau o perioadă specifică de executare. Astfel, dreptul de anulare este exclus și pentru contractele care se ocupă cu vânzarea biletelor pentru activități recreative programate.
4) Prețuri și condiții de plată
4.1 Cu excepția cazului în care se descrie altfel în descrierea produsului Vânzătorului, prețurile indicate sunt prețuri totale, inclusiv taxa legală de vânzare. Costurile de livrare, după caz, vor fi indicate separat în descrierea produsului respectiv
4.2 Plata se poate face utilizând una dintre metodele menționate în magazinul online al Vânzătorului.
4.3 În cazul livrării către țări din afara Uniunii Europene, pot apărea costuri suplimentare în cazuri individuale pentru care Vânzătorul nu este responsabil și care trebuie suportate de Client. Aceasta include, de exemplu, taxele de transfer percepute de institutele bancare (taxe de transfer, taxe de schimb) sau taxe de import sau taxe (vamale). Astfel de costuri legate de transferul de bani pot suporta, de asemenea, dacă livrarea nu se face într-o țară din afara Uniunii Europene și Clientul efectuează plata dintr-o țară din afara Uniunii Europene.
4.4 Dacă a fost convenită plata în avans prin transfer bancar, plata se datorează imediat după încheierea contractului, cu excepția cazului în care părțile au stabilit o scadență ulterioară
5) Condiții de livrare și livrare
5.1 Bunurile sunt livrate în general pe ruta de expediere și la adresa de livrare indicată de Client, cu excepția cazului în care se convine altfel. În timpul procesării tranzacției, adresa de livrare indicată în procesarea comenzii Vânzătorului este decisivă.
5.2 În cazul în care compania de transport desemnată returnează mărfurile Vânzătorului, deoarece livrarea către Client nu a fost posibilă, Clientul suportă costurile expedierii nereușite. Acest lucru nu se va aplica, în cazul în care Clientul își exercită dreptul de anulare efectiv, dacă livrarea nu poate fi făcută din cauza unor circumstanțe dincolo de controlul Clientului sau dacă i sa împiedicat temporar să primească serviciul oferit, cu excepția cazului în care Vânzătorul a informat Clientul cu privire la service pentru un timp rezonabil în avans.
5.3 Colectarea personală nu este posibilă din motive logistice.
5.4 Voucherele vor fi furnizate Clientului după cum urmează:
- prin e-mail
5.5 Biletele vor fi furnizate Clientului după cum urmează:
prin descărcare
prin e-mail
6) Rezervarea drepturilor de proprietate
În cazul în care Vânzătorul oferă livrări în avans, el își păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor livrate, până când prețul de achiziție datorat a fost achitat integral.
7) Garanție
7.1 În cazul în care obiectul achiziției este deficitar, se aplică dispozițiile legale.
7.2 Clientul este rugat să notifice orice daune de transport evidente agentului de expediție și să informeze Vânzătorul în consecință. În cazul în care Clientul nu respectă acest lucru, acest lucru nu va afecta pretențiile sale legale sau contractuale pentru defecte.
8) Condiții speciale pentru prelucrarea mărfurilor conform specificațiilor clientului
8.1 Dacă, conform termenilor contractului, Vânzătorul datorează livrarea bunurilor, precum și prelucrarea bunurilor în conformitate cu anumite specificații ale Clientului, Clientul va pune la dispoziția operatorului tot conținutul necesar pentru prelucrare, cum ar fi: textele, imaginile sau graficele în formatele de fișier, formatarea, dimensiunea imaginii și fișierelor specificate de operator și îi acordă operatorului drepturile necesare de utilizare. Clientul este singurul responsabil pentru achiziționarea și achiziționarea drepturilor pentru un astfel de conținut. Clientul declară și își asumă responsabilitatea că are dreptul de a utiliza conținutul furnizat Vânzătorului. În special, el se va asigura că nu se încalcă drepturile terților, în special drepturile de autor, drepturile asupra mărcilor și drepturile personale.
8.2 Clientul va despăgubi Vânzătorul de pretențiile unor terți susținute împotriva Vânzătorului în legătură cu o încălcare a drepturilor lor prin utilizarea contractuală a Vânzătorului a conținutului Clientului. Clientul va suporta, de asemenea, costurile rezonabile necesare pentru apărarea juridică necesară, inclusiv toate onorariile instanței și ale avocatului în funcție de rata legală. Acest lucru nu se aplică în cazul în care Clientul nu este responsabil pentru încălcare. În cazul unor reclamații de la terți, Clientul va fi obligat să furnizeze Vânzătorului prompt, cu adevărat și complet toate informațiile necesare verificării revendicărilor afirmate pentru o apărare corespunzătoare.
8.3 Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza prelucrarea comenzilor, dacă conținutul furnizat de Client în acest scop încalcă interdicțiile sau moralitatea legală sau oficială. Acest lucru se aplică în special furnizării de conținut anticonstituțional, rasist, xenofob, discriminatoriu, ofensator sau care pune în pericol tinerii și / sau dacă glorifică violența.
9) Răscumpărarea cupoanelor de campanie
9.1 Voucherele emise gratuit de Vânzător, pentru o anumită perioadă de valabilitate în contextul activităților promoționale și care nu pot fi achiziționate de către Client (denumite în continuare „tichete de campanie”) pot fi răscumpărate numai prin intermediul Vânzătorului online magazin și numai în perioada de timp indicată.
9.2 Produsele individuale pot fi excluse din campania de cupoane, dacă o astfel de restricție rezultă din condițiile cuponului de campanie.
9.3 Tichetele de campanie pot fi răscumpărate numai înainte de încheierea procedurii de comandă. Compensarea ulterioară nu este posibilă.
9.4 Un singur voucher de campanie poate fi valorificat pentru fiecare comandă.
9.5 Valoarea mărfurilor trebuie să îndeplinească cel puțin valoarea cuponului de campanie. Vânzătorul nu va rambursa activele rămase.
9.6 Dacă valoarea bonului de campanie nu este suficientă pentru comandă, Clientul poate alege una dintre metodele de plată rămase oferite de Vânzător pentru a plăti diferența.
9.7 Creditul voucher de campanie nu va fi răscumpărat în numerar și nu este supus niciunei dobânzi.
9.8 Voucherul de campanie nu va fi răscumpărat, dacă Clientul, în contextul dreptului său legal de anulare, returnează bunurile plătite integral sau parțial printr-un voucher de campanie.
9.9 Voucherul de campanie este transferabil. Vânzătorul poate reda performanța cu efect de descărcare proprietarului respectiv care răscumpără voucherul de campanie în magazinul online al vânzătorului. Acest lucru nu se aplică, în cazul în care Vânzătorul are cunoștință sau o ignoranță gravă din neglijență cu privire la lipsa dreptului, incapacitatea legală sau la lipsa dreptului de reprezentare cu privire la respectivul proprietar.
10) Răscumpărarea bonurilor cadou
10.1 Voucherele care pot fi achiziționate prin intermediul magazinului online al Vânzătorului (denumite în continuare „tichete cadou”) pot fi rambursate numai în magazinul online al Vânzătorului, cu excepția cazului în care se stipulează altfel în voucher.
10.2 Tichetele cadou și activele rămase din tichetele cadou pot fi răscumpărate până la sfârșitul celui de-al treilea an care urmează anului de cumpărare a tichetului cadou. Activele rămase vor fi creditate în contul voucher al Clientului.
10.3 Tichetele cadou pot fi rambursate numai înainte de încheierea procedurii de comandă. Compensarea ulterioară nu este posibilă.
10.4 Tichetele cadou pot fi utilizate numai pentru achiziționarea de bunuri și nu pentru achiziționarea altor tichete cadou.
10.5 În cazul în care valoarea bonului cadou nu este suficientă pentru comandă, Clientul poate alege una dintre metodele de plată rămase oferite de Vânzător pentru a plăti diferența.
10.6 Creditul voucher cadou nu va fi răscumpărat în numerar și nu este supus niciunei dobânzi.
10.7 Voucherul cadou este transferabil. Vânzătorul poate reda performanța cu efect de descărcare proprietarului respectiv care răscumpără bonul cadou în magazinul online al vânzătorului. Acest lucru nu se aplică, în cazul în care Vânzătorul are cunoștință sau o ignoranță gravă din neglijență cu privire la lipsa dreptului, incapacitatea legală sau la lipsa dreptului de reprezentare cu privire la respectivul proprietar.
11) Legea aplicabilă
11.1 Legea Romaniei se aplică tuturor relațiilor juridice dintre părți, sub excluderea legilor care reglementează achiziția internațională de bunuri mobile. Pentru consumatori, această alegere a legii se aplică numai în măsura în care protecția acordată nu este retrasă de dispozițiile obligatorii ale legislației țării, în care consumatorul își are reședința obișnuită.
11.2 În ceea ce privește dreptul legal de anulare, această alegere a legii nu se aplică consumatorilor care nu aparțin unui stat membru al Uniunii Europene în momentul încheierii contractului și al căror unic loc de reședință și adresa de livrare sunt în afara Uniunii Europene în momentul încheierii contractului.
11.3 În plus, această alegere a legii cu privire la dreptul de anulare nu se aplică consumatorilor, care nu sunt cetățeni ai unui stat membru al Uniunii Europene în momentul încheierii contractului și a căror domiciliu exclusiv și adresa de livrare se află în afara Europei Uniunii în momentul încheierii contractului.
12) Soluționarea alternativă a litigiilor
12.1 Comisia UE furnizează pe site-ul său web următorul link către platforma ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Această platformă va fi un punct de intrare pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor care decurg din contractele de vânzări și servicii online încheiate între consumatori și comercianți.
12.2 Vânzătorul nu este obligat și nici pregătit să participe la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unei entități alternative de soluționare a litigiilor.